23 juni 2019

Omstart...

Under 2018 använde jag den här sidan för att blogga med 365 teman...det var himla roligt och utmanande. Målet var att hänga på så länge jag hade tid, lust och ork. Jag kom nästan i mål....det saknades ungefär sex veckor.

Upptäckte nyligen att alla gamla inlägg kraschat och att min blogg därmed inte fanns kvar.
Så då kom frågan upp om att lägga ner...eller göra en omstart.

Just nu är det inte aktuellt med någon temafotografering - men fotograferar det gör jag ju oavbrutet!
Så....jag lägger upp mina bilder lite då och då och om någon vill kika, och gärna kommentera (konstruktiv kritik är välkommet) så välkomna hit!

/Sara


1 kommentar:

  1. Kul att få se dina fina bilder igen! :) Så vackra närbilder på de viktiga insekterna och mysiga bilder på korna! :)

    SvaraRadera