27 januari 2020

328: Tulpanbukett (40 av 365)


12 kommentarer:

  1. Vackert med vita tulpaner! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, visst är det något visst med vita blommor :)

      Radera
  2. Vacker bild, gillar vinkeln på buketten.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Admin här som surfar runt. Hörde att Eva S hade haft bekymmer med att kommentera hos dig, så jag tänkte kika in och se om jag kan förstå varför. :)
    (Fin bild! Vita tulpaner är de vackraste av dem alla.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan bara hålla med om att vita tulpaner är de finaste!
      Ang problemet med att kommentera så har jag inte lyckats förstå vad som är knas,
      men det verkar fungera från iPad :D

      Radera
  4. Hej Eva här testar från iPad & ser om det går.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Vad bra. Nu funkar det!! :)

      Radera
    2. Ja konstigt nog bara från iPad? Jag har bloggat i 4 år. Agneta M har samma bloggkommentar som du, det har funkat...jättekonstigt...

      Radera
  5. Fina vita tulpaner. Snyggt utsnitt, bra skärpedjup och ren bakgrund.

    SvaraRadera